Re: ukrywanie ulubionych - problem

Autor: sector <pt_at_osw.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 11:50:58 MET

>spoko, pochowają sie same. za jakiś czas, jak nie będziesz ich używał.

No wlasneijuz powinny sie chowac. U znajomego zrobilismy podobnie i zaczley
chowac sie odrazu. U mnie od poczatku po instalacji systemu (3 dni) nic sie
nei ukrylo, mimo prawidlowych ustawiec w opcjach.

>możę trzeba było przegrać _cały_ profil łącznie z lokalnym rejestrem
>usera...?

teraz juz za pozno ;o(

>a z drugiej strony: skoro są nieużywane to może je posortuj jakoś w
>katalogi ? albo pokasuj nieużywane ? :)

Mam tam prawie 600 plikow w 83 katalogach ;o)

Sprawdzanie wszystkiego zajmei mi tydzien.... Pozatym pobierznie
pzregladajac potzrebne sa praktycznie wszystkie, ale tylko czesc uzywana
jest codziennie.

pozdrowienia
Piotr Tomczaj (sector)
Sekcja modelarstwa lotniczego