Re: ukrywanie ulubionych - problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 17:00:00 MET

Użytkownik "sector" <pt@osw.pl> napisał w wiadomości
news:dodl2n$oai$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam
>
> Przeinstalowalem sobei system na XP. Przegralem moj bogty zbior ulubionych
> (W IE) w odpowiednie miejsce i nieststy nie dziala funkcja ukrywania
> ulubionych, mimo, ze mam wlaczona opcje "Zamknij nieuzywane foldery w
> folderach Historia i Ulubione".
> Cos musialo sie pomieszac w systemie. Zna ktos moze rejestry w ktorych
> mozna na sile wymusic ta opcje? Mam ulubionych z wielu lat i naprawde
> ciezko mi cos znalezc bez chowania nieuzywanych ;o(

Dokonaj modyfikacji w edytorze rejestru, klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
wartosc DWORD "NscSingleExpand"= zmien z 0 na 1

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy