Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: Krzysztof Kowalik <borys+usenet_at_irc.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 12:46:30 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

: Fajne, fajne, ale jednak 2000 i XP mają sporo do zaoferowa-
: nia :) Szczególnie w 2000 sporo zrobiono w kierunku stabil-
: ności i skalowalności.

Ale mam jednak wrażenie, że 2k było wyraźnie mniej stabilne,
niż NT4 (inna sprawa, oczywiście, że ilość zmian post-NT4
była ogromna, a i samo NT4 było już łatane Service Packami
7-krotnie). A juz na pewno bardziej wrażliwe na zmiany sprzętu
i oprogramowania.

: XP nie było takim skokiem

... a i tak zaczęło być używalne dopiero od SP2.

: dopiero Vista zapowiada sporo ciekawych zmian [...]

Nie jestem do nich przekonany. Zwłaszcza, że wygląda na to,
zwłaszcza w przypadku ficzerów związanych z bezpieczeństwem,
że MS usiłuje zrobić to, co konkurencja ma od lat, wciskając
to w ramy Windows, które do tego nie były przystosowane.

Ale jestem ciekawy, jak im to wyjdzie. Oraz *kiedy*. ;)

: Krótko mówiąc, wspominanie starych systemów jest fajne,
: ale (nie)stety trzeba iść z duchem czasu i przechodzić na
: nowe rozwiązania przyzwyczając się do niektórych nowości :)

Już spotkałem się z oprogramowaniem, które wymaga XP.

: BTW dawno Cię tu chyba nie było na grupie :-)

No, bywam losowo ostatnio :)

--
Krzysztof Kowalik               |  () ASCII Ribbon Campaign
Computer Center, AGH UST        |  /\ Support plain text e-mail