Re: Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 16:28:27 MET

Przemolo <przemolo@gazeta.pl> napisał(a):
> Czyli opcja naprawy pojawia się tylko w przypadku jakichś
> nieprawidłowości? skąd system o tym wie, że coś jest nie tak?

Ja jeszcze nigdy nie zauważyłem, żeby tej opcji nie było. Obojętnie jaka
była wersja SP. Za każdym razem jak instalator wykryje na danej partycji
Windows lub jego szczątki pyta czy go naprawić, czy też zainstalować nowy, w
drugim katalogu. W żadnymh wypadku nie ma miejsca kasowanie starego
Windowsa, no chyba że wybierzesz formatowanie. Jeśli nie pojawia Ci się
opcja naprawy to naprawdę nie wiem jaka może być przyczyna. W takim wypadku
możesz odpalić komputer z DOSa i uruchomić program winnt.exe z parametrem
/unattend. Spodowuje to mniej więcej to samo co opcja naprawy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/