Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 22:00:53 MET

Piotr Smerda dnia 2005-11-26 21:06:

> Tak dołożę łyżkę dziegciu do tej beczki miodu z napisem "Drive Snapshot" :)
> Próbowałem robić tym programem obrazy dysków serwerów IBM eSeries x306 -
> konkretnie chodziło o zrobienie obrazów online'owo dysków systemowych
> (SATA) serwerów Cisco MCS 7825. Obraz się zrobił - po odtworzeniu serwer
> nie działał :)
> Wolałem nie tracić kolejnej nocki i zrobiłem offline'owo BootITem :)
> Fakt, że do odtworzenia pojedynczego pliku muszę odtworzyć obraz "na boku"
> :) ale mam pod ręką też zawsze backup zrobiony innymi narzędziami.

jest jeszcze linuxowe Mondo Rescue...

niemniej intensywnie szukałem jakiegoś narzędzia coby z IBM eSeries 225
z mirrorem lub raidem5 obraz robił z PDC (w2k3) i inteligentnie
odtwarzał a najlepiej na/z DDS4 lub ewentualnie po sieci smb
i jak dotąd jedynie SLSR dał radę, nie wiem jak będzie z atempo
bo jak nie da rady to się od symanteca kupi, tyle że chieliśmy
aby od jednego producenta wszystko było...

--