Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 16:18:46 MET

On Sat, 26 Nov 2005 15:33:25 +0100, Bartek Siebab wrote:

> Piotr Smerda dnia 2005-11-26 12:27:

> tak to sobie możda dziergać na paru maszynach a jak jak mam ich
> kilkadziesiąt i praktycznie każda inna no to ciężko by było :)
> Aktualnie w toku mam wdrożenie biblioteki taśmowej na 6TB
> i jak się skończy to po ustawieniu backup-planu wreszcie będzie
> spokój z lataniem po maszynach i zmienianiem tasiemek na okrągło...

Wow :) 6TB :) całe 30 tasiemek :)
Do kilkudziesięciu maszyn (serwerów) to warto się BMR zainteresować i/lub
zakupić cos w stylu Tivoli/NBU/HP DP. Szkoda czasu na bieganie i robienie
obrazów. A w takim NBU masz opcję Intelligent Disaster Recovery - zrobisz
do każdej maszyny bootowalny CD/DVD i masz spokój na długo. Potem wystarczą
Ci tylko codzienne backupy i dobrze przetestowana procedura Restore.

--
Pozdrawiam
Piotrek