Re: Przeniesienie Windows XP z IDE na SATA

Autor: Lukasz Glebicki <lukasz.glebicki_at_kocha.spamerow.invalid>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 21:24:50 MET

Michal Kawecki wrote:

> Prawdopodobnie BIOS kierował Konsolę Odzyskiwania do innego dysku, niż
> zamierzałeś.

Kierował do dobrego skoro Instalator znajdował instalacje na dysku.

> konfiguracji i sprawdź poleceniem MAP oraz diskpart, jaki ona widzi
> układ dysków. Problemy z BIOS-em są dość często spotykane i z pewnością
> tutaj bym Cię skierował po wyjaśnieniu pewnych spraw podstawowych, o
> które wcześniej pytałem :-). Tak czy tak, dzięki za uzupełnienie wątku o
> rozwiązanie tego problemu.

map odpalałem i widziałem dwa dyski, które się różniły tylko tym (pisze z
pamięci), że pierwszy był SCSI a drugi ATAPI.
Diskpart odpalałem. Cała rzecz wzięła się w tym, że wysarczyło dopisać do
boot.ini multi(0)
Wcześniej miałem na początku signature() i zapewne to niepozwalało odpalić
systemu.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty@cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}