Re: XP Nie widzi drugiego dysku.

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 18:38:02 MET

> Być może wyłączyłeś tylko autowykrywanie nowych dysków. Włącz je z
> powrotem przy pomocy polecenia Diskpart | Automount on.

Tyle tylko, że w XP Diskpart nie ma przełącznika automount. Może gdzieś w
rejestrze się to ustawia. Tylko gdzie ?
Powoli zaczynam wątpić, że mi się to uda odpalić. Zeby to z jednym dyskiem
był problem, ale podpinałem już trzy różne i za każdym razem to samo. Bios
widzi, w dosie dysk działa poprawnie a w windzie nie :-(

Pozdrawiam
Krzysztof