spowolnienie

Autor: jimmij <jimmij_at_jj.jj>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 18:30:42 MET

Witam,
Ostatnio przez jakiś czas musiałem pracować w sieci na koncie
administratora i poinstalowało mi się trochę badziewia. Niby nic
wielkiego: jakieś toolbary "ułatwiające" i automatyczne updejtery do
czegoś tam.

Wszedłem więc do rejestru i wywaliłem z "Run" odpowiednie
wpisy. Pojawił się jednak nowy, dość dziwny problem. Otóż strasznie
długo trwa otwieranie folderu "Mój komputer". Do pozostałych katalogów
wchodzi się normalnie, tylko do tego jednego bardzo wolno.
Dodatkowo wolno również otwierają się strony internetowe, ale znowu
tylko te, które wpiszę w pasku adresu, bo gdy już jakaś strona się
załaduje i kliknę na link z niej prowadzący to jest OK.

Spotkał się kiedyś ktoś z czymś podobnym? W tej chwili nie jestem już
pewien, czy to może być "pozostałość" po jakimś spamerskim programie czy
raczej sam sobie jestem wienien, bo coś za dużo usunąłem...

Dla ścisłości: używam winXP z SP2, a z siecią łączę się przez DHCP.

Za pomoc z góry dziękuję,
jimmij

--
I come from the Land Of Imagination