Re: Wzmacnianie stacji roboczej

Autor: Robert Jaworski <robert_at_biuroserwis.com.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 22:19:45 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):
> Robert Jaworski, dnia pon 14 lis 2005:

> Ale jakiego wzmacniania

Wzmacanie jest to proces zabezpieczania systemu który obejmuje to o czym
napisałeś poniżej. Ja potrzebuję nie ogólników ale szczegółów np aby
usunąć ze stacji protokół netbios usuń z systemu plik xxx zmień klucz
yyy a wszystko najlepiej w postaci listy krok po kroku aby uzyskać
kompletność i czegoś nie ominąć a już w ogóle rewelacją był by soft
który zadawał by mi pytania albo mógłbym wybierać profile i coś takiego
z automatu by się robiło (ot np blokowanie portów poprzez usuwanie usług
zazanaczasz sobie porty które mają być blokowane i już :).

i co to Bastylia?

Jest to właśnie taki automat tyle że dla innego systemu operacyjnego :)
Co do Windows 98 to ono jest
> niewzmocnione by design i niewiele tutaj zdziałasz.

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co sie ma szczególnie jak się ma
w dużej ilosci ;)

Robert Jaworski