Re: zakup win xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 02:00:43 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:dl8loa$6vt$2@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
[...]
> Czego się czepiam zapytowujesz mnie?
> Ano tego co sam napisałeś ...

I czego nie zrozumiałeś niestety. Powtarzam - określenia "reseller" użył
mój przedpiśca i uczynił to w określonym kontekście. Jakim - to już sam
sobie doczytaj.

> Reseller to nie tylko składacz, lecz także sprzedawca-dystrybutor
> wyprodukowanych SO na podstawie przedmiotowej licencji OEM.
> Składacz-użytkownik końcowy jest tylko producentem takiego -ch SO
> bez prawa dalszej sprzedaży, bo wyklucza go z "resellerstwa"
> malutkie :-) sformułowanie "... montuje własny...".

Tak, Michale. Oczywiście. Masz rację. Usatysfakcjonowany? To może
zacznij w końcu dyskutować o tym o czym toczyła się dyskusja, a nie
czepiać się znaczenia słówek. Chyba że dla Ciebie dyskusja na forum
oznacza właśnie to drugie, wtedy nie mam więcej pytań.

> Czyżbyś nadal uważał, że jestem mniej bystrzejszy od Ciebie?

Nie, skądże. Jesteś skarbnicą mądrości wyczytanych w Internecie. Gdybyś
tylko potrafił je spożytkować nie będąc przy tym posądzony o
trollowanie...
(co się już niejeden raz w Twoim przypadku zdarzyło zresztą w
przeszłości)

> BTW po co mam (na)pisać jak mi nie przeszkadza ten M$ tekst ino
> farmazony w newsach!

Które tu nam sam wypisujesz, niepotrzebnie komplikując proste sprawy.

EOD.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/