Re: zakup win xp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 23:29:28 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Kolego, ja się pytałem o te definicje w stosownej LICENCJI EULA WINDOWS
> XP OEM. A nie w słowniku języka angielskiego. A jak na razie to -
> wybacz - ale piszesz od rzeczy. Bez urazy.

Wyrazy ubolewania! Jesteś chwilowo jak dla mnie niereformowalny czyli punkt
widzenia-punkt siedzenia oraz vice versa, szczególnie jak się samemu coś
pokręci!
... no i w której to Umowie Licencyjnej Użytkownika Oprogramowania Microsoft
OEM (EULA) występuje określenie *reseller"?
Jak mam znależć i podać definicję jak tam nie może być (i nigdy nie było)
takiego określenia?
Z wyjaśnień M$ do (Nowej) Licencji Microsoft *Producenta* Systemów OEM mamy
natomiast:
"Czy mogę dystrybuować nieotwarte opakowanie jednoskładnikowe do użytkownika
końcowego?
... Wyjątkiem od tej reguły jest przypadek, gdy użytkownik końcowy
samodzielnie montuje *własny* komputer PC. W takim wypadku użytkownik
końcowy jest uznawany za producenta systemów w rozumieniu licencji
producenta systemów OEM Microsoft."
IMHO nie oznacza to jednak prawa użytkownika końcowego do sprzedawania
takiego zestawu w rozumieniu Nowej Licencji OEM czyli bycia "resellerem".

--
Czarno-białe na czerwonym jedzie po zielonym!
"Śmiechu warte...!" TV