XP - ograniczenia dla administratora przez administratora?

Autor: Mariusz <drimariusz_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 11:35:04 MET

Witam
Moze Ktos mi pomoze, co?
(...) win xp; sp2; pozostale uaktualnienia; antywirus; zapora etc... Niby
wszysto jest normalnie lacznie z dostepem do internetu ale gdy w
jakimkolwiek *.doc chce otworzyc jakiegos linka to otrzymuje taki komunikat:
"Operacja została anulowana z powodu ograniczeń nałożonych na ten komputer.
Skontaktuj się z administratorem." Identyczni dzieje się z linkami w MS
Outlook, a w Outlook Express nie ma zadnego komunikatu choc takze sie nic
nie dzieje pomimo zmiany kursora na lapke. Naprawa xp nie pomogla;
przeinstalowanie office 2003 - też, skanowanie antywirusami sieciowymi - tez
nic. Dwa dni temu moj norton antywirus usunal jakiegos trojana...
Pozmienialem wszystko to co umialem (bez rejestrow) i przychodzilo mi do
glowy (tak za wiele to nie bardzo umiem i lubie grzebac w bebechach systemu
;)
Jestem jedynym uzytkownikiem komputera i wychodzi na to ze sam sobie
nalozylem ograniczenia administracyjne?
Acha, loguje sie jako "ja" z uprawnieniami administratora a gdy np zaloguje
sie jako admin to co , gdzie i ewentualnie w jaki sposob moge zmienic by
wrocic do stanu pierwotnego?
Pozdrawiam
Mariusz