Re: W jakim jezyku certyfikaty microsoftu?

Autor: Rafałek <brak_at_brakowy.brak>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 11:32:49 MET

> Przy Cisco CCNA ( przynajmniej 2 lata temu) wszystkie materiały online z
> netacad były w języku angielskim, z reszta slajdy na wykładach też były po
> ang. Egzaminy "kursowe" też no i sam CCNA oczywiście też po angielsku (
> przynajmniej 640-607 który ja zdawałem). Teraz 640-607 zastapił 640-801
> ale dam głowę,że dalej jest wszystko po angielsku.
>
> Przy Microsofcie ( z tego co miałem ) materiały szkoleniowe są po ang. i o
> otrzymujesz tzw. Official Curriculum zawierąjący pełne dane z takiego
> kursu, ale to wtedy kiedy taki kurs jest sygnowany przez MS.
> [...]

O , to widze ze miales doczynienia z obydwoma certyfikatami... powiedz mi bo
mi sie jeszcze nasunelo pytanie.... jest sens np. isc na kurs Cisco 2 lata
itp. a np. wiem ze cisco tez wydaje materialy ktore pozwalaja na nauke w
domu... czy raczej uczac sie w domu sa male szanse na zdanie cisco ?
No i to samo tyczy sie microsoftu (wogle ktory egzamin jest prostrzy , MS
czy cisco ?) jak uwazasz ? Bo widze ze w kursach no to cisco ma te 4
semestry a MS to jest rozstrzelony mocno i chyba w krotszym czasie mozna go
zrobic?

Pozdrawiam i dzieki za informacje