Re: Problem - obraz się trzęsie

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 17:56:19 MET

"Psi Pauer / SchizoFil" <ibozaurCTRL+X@gsx.pl> wrote in message
news:dkng2s$7vq$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam problem: Niedawno przeniosłem się w robocie do "nowego" pomieszczenia,
> na monitorze Sony GDM-F520 obraz się trzęsie - raz bardziej raz mniej,
> albo "pływa".
> Czasami od tej trzęsiawki po 2 godz. oczy mi wysiadają...
>
> Już próbowałem zmieniać rozdzielczość, odświeżanie,
> przepinać kabel do innego gniazdka, przez UPSa i bez UPSa, no i nic.
> Karta Matrox Millenium G550 - sterowniki zaktualizowane.

Sprawdz czy nei masz gdzies zasilacza od glosnikow, skanera, czy gdzies w
poblizu nie ma czegos co wytwarza zmienne pole magnetyczne. Doraznie ustaw
najwyzsza mozliwa dopuszczalna predkosc odswiezania, powinno to troche
zmnijeszyc dokuczliwosc ale nie zlikwiduje calkowicie. Acha i jeszcze jedno
wazne - zasilaj monitor z tej samej fazy co komputer, np z poprzez listwe.