Problem - obraz się trzęsie

Autor: Psi Pauer / SchizoFil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 13:14:42 MET

Witam,
mam problem: Niedawno przeniosłem się w robocie do "nowego" pomieszczenia,
na monitorze Sony GDM-F520 obraz się trzęsie - raz bardziej raz mniej,
albo "pływa".
Czasami od tej trzęsiawki po 2 godz. oczy mi wysiadają...

Już próbowałem zmieniać rozdzielczość, odświeżanie,
przepinać kabel do innego gniazdka, przez UPSa i bez UPSa, no i nic.
Karta Matrox Millenium G550 - sterowniki zaktualizowane.

Monituję o życzliwą pomoc :)

--