Re: Restart kompa ( poprawka )

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 11:48:45 MET

> Pamięć chyba nie - za duża powtarzalność błędu. Pozostałe może.
> Zacząłbym od sprawdzenia kodu błedu w dzienniku zdarzeń.

ten sam obiaw byl na winME u mnie ( byly bledy w pamieci -- po obnizeniu
tatownaia pamieci ustapily -- i przez pol roku win xp nawet sie nie zajknal ) .

1. jak mozesz to przejrzyj logi -- zarzadzanie kompem >> podglad zdarzen >> (
eventlog ) .

jak masz bledy typu "blad ochrony sysemu " to mozesz byc pewny ze to pameic .
jak blad typu _stop_ to mzoe to byc problem z pamiecia albo ze steronikiem .

zobaczysz jaka aplikacjia czy wogole aplikacjai to generuje czy sprzet .

2. everest zapus i sprawdz czy czasem nie masz przetaktowanego jakiegos
elemntu ( procek , pamiec ) .

3. czasem sie zdarza ze to zle dobrany seteronik -- wiec spobuj pobrac nowsze
stery .