kolory w win xp

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 11:39:00 MET

1. w komie jest karta nvidia , sterowniki , i program zarzadzaacy ( wszysyko
dzieje sie na win xp ) .

2. teraz chce zrobic tak zeby zaleznie od pory dnia albo uruchomionego programu
( np gry ) zminil sie profil kolorow . po dlugich bojach cos takiego udalo mi
sie prawie uzyskac -- z tym ze ten program od nVidi po kazdym uruchomieniu
kompa zapomina ostanio uzywany profil , a po jego zaladowaiu ustawien --
kolory nie sa automatycznie zminiane az do czasu gdy nie wejde do ustawin ,
wybiore jakis "profil aplikacji" zminie jakies dane , i zrobie zastosuj . (
wersjia steronika z jakim by ten progam to 81.85 ) .

3. czy ktos moze mi powiedziec czy ten progam jest tak niedopracowany czy po
prostu ja cos zle robie . ewentualnie oze jest jkais inny progam ktory potrafi
zminiac profile kolorow zalezenie od tego jaki program jest uruchomiony .