Re: wirus? - spada mi ilość wolnego miejsca na C

Autor: Andrzej Kamiński <kamyk_2_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:51:32 MET

> Mam taki objaw: po zalogowaniu się do w2k sp4
> system "powoli" miesza dyskiem, a ja widzę, że
> spada mi ilość wolnego miejsca na dysku C: aż
> do zera (mam około 500 mega wolnego na tym

    Już wiem co się dzieje. Odpaliłem taki mały programik
API Monitor, który pokazał, że proces o nazwie serNTMan
zapisuje coś do pliku c:\winnt\system32\serwer.err.
Zauważyłem, że jak zatrzymam usługę Serwer (jednocześnie
z usługą przeglądarka komputera) to aktywność na dysku
ustaje, tyle, że nie widać wtedy rzecz jasna mojego komputera
w sieci... :)
Nie wiem co pow. proces zapisuje bo jak go zatrzymam to
plik ma długość 0, zresztą nawet gdy usługa jest aktywna
to i tak nie mogę pliku podejrzeć...
    Grzebię dalej.

AK