Win2k - nie identyfikuje aparatu cyfrowego

Autor: Boguslaw <bogwil1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:46:17 MET

Mam Canona PowerShot S40.
Obsługiwałem go programem ZoomBrowser - odczytywanie zdjec i gromadzenie ich
na HDD chodzilo bezproblemowo.
Trafila mi w rece nowa wersja tego programu i po upgrade pojawil sie problem.
Aparat cyfrowy przestal byc widziany jako element grupy "Skanery i aparaty
cyfrowe" - w systemie jest widoczny jako element grupy "Nieznany" z nazwa
"PowerShot S40". A to oznacza, ze ZoomBrowser przestal mi aparat widziec.
Odinstalowalem nowa wersje ZoomBrowser i przywrocilem stara - nic sie nie
zmienilo.
Odinstalowalem driver, podlaczylem aparat, Win2k rozpoznal go jako "Nieznany"
- czyli nic sie nie zmienilo.
Probowalem dodac recznie moj aparat do grupy "Skanery i aparaty cyfrowe" ale
po wcisnieciu przycisku "Dodaj" nic sie nie dzieje.

Wyglada tak jakby grupa "Skanery i aparaty cyfrowe" byla zablokowana bez
mozliwosci dodania nowego urzadzenia. Upgrade oprogramowania namieszal cos w
rejestrze i nie potrafie sobie z tym poradzic. Jako ciekawostke moge dodac, ze
dla WinXP zaden problem sie nie pojawil i program "ZoomBrowser" w nowej wersji
dziala poprawnie.

Wczoraj to samo pytanie postawilem na ms-news.pl.windows2000 ale wyglada, ze
poszlo ono do kosza bo na liscie tematow go brak.
Dzisiaj to samo pytanie poszlo na ta grupe ale po 4 godzinach wciaz na liscie
sie nie pokazalo - czyli znow do kosza ? No to probuje po raz 3 - tym razem z
serwera gazeta.pl (poprzednio onet.pl). Jezeli pytanie bedzie sie jednak
powtarzac - przepraszam.

Czekam na sugestie i wskazowki
Bogus