Re: Dwa HDD na jednym kompie

Autor: Jacek <jdwind.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 14:08:51 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Wszystko jedno jakie. Mogą być spokojnie podstawowe.
> WinXP bez problemu "zobaczy" obie i pozwoli Ci przypisać
> im dowolne oznaczenia literowe.

No to fajnie, tylko (w związku z tym, że ja wymagam tłumaczenia
łopatologicznego, gdy czegoś nie rozumiem), proszę mi powiedzieć:
- jak w narzędziach administracyjnych -> zarządzanie dyskami daję utwórz nową
partycję, daję podstawową (cały obszar 40 Gb, czy już tutaj mam to podzielić
na 2 x 20?) to daje mi możliwość sformatowania dysku wyłącznie w systemie
NTFS, a ja chcę FAT32,
- czy zrobić tak, że utworzę partycję podstawową całe 40 GB a później na niej
utworzę dyski logiczne (i czy wtedy, przy tworzeniu partycji podstawowej
nadawać jej literę dysku, czy dopiero dyskom logicznym)?
- przepraszam za zagmatwane pytania, ale pierwszy raz robię coś takiego.

--
pozdrowienia, Jacek.