Re: Co zrobic by partycja XP byla bootowalna?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 16:14:12 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 14:14:16 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Heh, tutaj leży dość przyjazny opis ;-):
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

Dzięki - przejrzę to...

[...]

> Widać więc, że są dwie drogi zmiany tych literek: albo reset podpisu
> dysku i wymuszenie tym samym ponownego przydziału literek do partycji
> zgodnie z http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q234048

O - dzięki, już sobie wydrukowałem :)

> ich edycja bezpośrednio w rejestrze. Niestety, do tej drugiej
> czynności trzeba mieć inny sprawny system pod ręką, bo w Konsoli
> Odzyskiwania nie ma edytora rejestru.

O rejestr się nie boję - bo te windowsy miały dysk na C: i raczej nic nie
powinno tego wpisu zmienić :)

O literki martwię się dlatego, że podłączyłem dysk do działających XP i te
pewnie raczyły automatycznie zmienić C: na H:...

Raz już miałem przyjemność pracy na instalacji Windows2000, która miała dysk
systemowy na H: - ileż to byków w różnych programikach wychodziło... :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004