Re: Problem z zainstalowaniem jakiegokolwiek emulatora napedow

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 00:52:14 MET

"Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1lbf3gxzbjdrh.12p5r7sqmlp3x.dlg@40tude.net...
> [...]
Atari

> A co rozumiesz przez "klasyczny system operacyjny" ? Może jakiś przykład?

Klasyczny...heh dobre pytanie - przez klasyczny - rozumiem wyraznie
rozdzielone zasoby maszyny od programu/aplikacji uzytkownika - w przypadku
atari czy c64 za system trudno uznac basic + cos w rodzaju bios. Naprawde
nie chce sie bawic w dyskusje co jest systemem a co nie. Problem emulacji
C64 czy Atarii XL jest problemem raczej emulacji hardware niz systemu
operacyjnego. Sorki ale nie jest to atak osobisty, darze te maszynki ogromna
symaptia ale... jesli poczules sie dotkniety to przepraszam - nie bylo moja
intencja cie urazic.