Re: Internet i Panda

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 13:14:06 MET

Użytkownik "Arek" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dk4iig$c09$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam problem z internetem a dokładnie
> jak zainstalowałem Panda Platinum 2005 Internet Security to necik śmigał
> a jak wywaliłem z kompa program to neta nie było
>
> O co w tym wszystkim chodzi Grupowicze ?

bo to jest wielkie GGG

wywal wszelkie wpisy w rejestrze odnosnie pandy
usun wszelkie protokoly , interface, karty sieciowe - reboot i niech
windows sam rozpozna spzret i podinstaluje protokoły

> Mój system to Win 2000 Pro.

a potem to
C:\Program Files\Internet Explorer\Connection Wizard\icwconn1.exe

jezeli nie pomoze to naprawa systemu z CD instalacyjnego

jak chcesz nie miec takich niespodzianek to uzywaj NOD32 lub Avast