Re: Problem ze sterownikami karty muzycznej

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 13:08:46 MET

Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxSKASUJ@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dk4lr8$1bl$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
> przeinstalować? Dla mnie to już ostateczność bo przeraża mnie wizja
> instalowania oprogramowania od nowa (a zwłaszcza instalacja, konfiguracja
> użeranie się przy instalacji z Apache, mySQL i PHP). Bez dźwięku jakoś bym
> sobie poradził gdyby nie to że nawet filmu nie mogę zgrać z kamery
vcyfrowej
> bo żadne oprogramowanie do zrzucania materiału z kamery, które mam na
kompie
> nie działa bez karty muzycznej (która i tak przecież nie jest potrzebna do
> przegrania materiału cyfrowego...).
>
> Karta jest sprawna - działa pod Windowsem 98.

1... przywrocenie systemu - start/akcesoria/narzedzia systemowe/przywracanie
systemu
2... naprawa systemu - płyta instalacyjna i w odpowiednim miejscu odpowiedni
klawisz z obcja naprawy systemu
3... wykopanie wszelkich urzadzen i sterownikow i niech system sam rozpozna
od nowa - nie zawsze daje to 100% efekt
4... nałozenie systemu - zainstalowanie windowsa w to samo miejsce - radze
zrobic kopie dokumentow i konfiguracji
5... wywalenie wszystkiego(format) i instalowanie nowego systemu