Re: wyłączanie xp

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 12:12:03 MET

Michal Biek wrote:
> Wojtek log:
> [...]
> Ok. BTW trza było napisać życzenie czyli jaki cel!:-)

Mea culpa, racja trzeba było napisać ;) ok, używam aquadock. Generalnie
dość sympatyczna rzecz, problem w tym że nie ma do niego żadnego apletu
do wyłączenia pc. nie ma problemu by w jakiego .bat wsadzić shutdown -s,
  skrót do tego na dock'u i już. Kwestia w tym że on już nie prosi o
potwierdzenie.

> Przykro mi, ale w tych sprawach "rządzi" M$. Można sobie napisać własny
> programik na okoliczność (?) ... no i wtedy trzeba nieco być mniej
> więcej programistą.!;-)
  A ja myślałem że win jest user friendly ;))

Pozdr.
Wojtek