Re: wyłączanie xp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 00:19:03 MET DST

Wojtek log:
[...]
> Hmm, nie bardzo. Próbowałem i systemowego shutdown i czegoś zewn. np
> killwin.
Ok. BTW trza było napisać życzenie czyli jaki cel!:-)
> Zasadniczo chciałem by zapytał czy aby na pewno wiem co robię ;)
> Systemowy nie pyta, killwin też nie :(
> To "oryginalne" okienko było jak znalazł ale nijak wiem jak wyciągnąć
> skrót do niego (pomysłem było wywałanie z linii)
> [...]
Takie "okienko" jest dostępne poprzez shell32.dll tylko programowo
(standardowo przez Opcje w Menu_Start) jako tzw. checkbox. Zatem nie ma
oddzielnego, specjalnego OkienkoShutdown_DoWyboru.exe, do którego można
zrobić skrót.
Polecenie 'shutdown /switch' pomija shell i działa bezpośrednio, pojedyńczo,
bez pytania w trybie console.
Przykro mi, ale w tych sprawach "rządzi" M$. Można sobie napisać własny
programik na okoliczność (?) ... no i wtedy trzeba nieco być mniej więcej
programistą.!;-)

Myślenie ma przyszłość ...