Re: Jak z powiedzieć Windows 2000 aby "odczepił się" od partycji?

Autor: Piotr Gasidlo <quaker_at_pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 13:47:07 MET DST

On 2005-10-21, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> To był Twój błąd pewnie, trzeba było skasować partycje FAT
> i na ich miejscu założyć dopiero linuksowe, wtedy Windows
> by ich nie widział.

Błąd? Sądzę że to jest poważne niedopatrzenie ze strony programistów,
którzy tworzyli Windows. Powinno być wg. zasady: nie mogę podłączyć,
zignoruj, napisz do logów a nie próbuj się motać bo jeszcze coś
zepsujesz.

> Sprawdź, czy sygnatury partycji są prawidłowe. Wygląda na
> to, że one są nadal oznaczone jako FAT mimo, że mają
> całkiem inny system plików.

Sygnatury są poprawne.

Btw. Przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale sprawda się
zdezaktualizowała (formalnie prosiłem o pomoc w imieniu innej osoby,
która ... przeinstalowała po prostu windowsa).

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998