Re: Jak z powiedzieć Windows 2000 aby "odczepił się" od partycji?

Autor: Piotr Gasidlo <quaker_at_pandora.barbara.ds.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 13:41:49 MET DST

On 2005-10-19, Rafal <a@b.c> wrote:
> A zrób taki cyk... odpal pod Linuksem cfdisk i zobacz jaki typ partycji
> masz ustawiony na tych partycjach?

Mam poprawnie ustawiony typ partycji. Sprawdziłem z ciekawości, ale
Debian ładnie wszystko ustawił.

> Notabene, Linuksowi jest obojętne czy dana partycja ma kod siaki czy
> owaki, on ją po prostu montuje. Windows jest nieco bardziej wybredny pod
> tym względem... :)

Wiem. Pracuję z systemami Linuksowymi na codzień.

Btw. Przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale sprawda się
zdezaktualizowała (formalnie prosiłem o pomoc w imieniu innej osoby,
która ... przeinstalowała po prostu windowsa).

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998