Re: naprawianie instalacji

Autor: dziwak <dziwak_at_freedom.com>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 19:25:27 MET DST

Użytkownik "m0r" <m0r@[fuck_spam]o2.pl> napisał w wiadomości
news:djofa2$k5k$4@ns.master.pl...
> hmmm ... jesli ta osoba wie lepiej to coz ... trzeba poczekac az
> przestanie tak myslec ... swoja droga pobawilbym sie czyms w stylu
> system mechanic ... poczyscil rejestry i wywalil z autostartu zbedne
> zeczy ...

"Nie, bo tak ma byc, bo jak potem dojdzie do tego programu, jak sie sam
nie wlaczy";)) po prostu nic tu sie nie da zrobic, ten facet jest
oporny, w tylu serwisach juz mu polecali format, a on dalej swoje, moze
rozmowa z samym Billem G. by go przekonala, chociaz i tego nie jestem do
konca pewien. Czekam az mu padnie ten komp