Re: IRQ NOT LES OR EQUALL

Autor: e_Jan <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 19:12:01 MET DST

Użytkownik "Zbychacz" <zbychacz@izabelin.pl> napisał w wiadomości
news:djl3op$62t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> JAK INSTALUJE XP HOME TO ZA KAZDYM RAZEM MAM NIEBIESKI EKRAN, WYCIAGNOLEM
> JUZ WSZYSTKIE KARTY PCI ALE DALEJ TO SAMO - CO MI SIE ZJE.......CHALO ?
>
> ZIBI

jaka plyta?
Mialem to samo na ktorejs firmowej intela z chipsetem i865. Pomogla
aktualizacja biosu. Pozatym zauwazylem ze problem dotyczy czesciej SP2 na
niektorych sprzetach. np. na ktorejs archaicznej ecs z chipsetem i850 nie ma
juz nowszych biosow a SP2 tez sie wywala w podobny sposob mimo iz potrafi
dzialac superstabilnie jak juz sie zaladuje do konca a jedynie czasami
wywala przy ladowaniu systemu z identycznym zawsze komunikatem. (te same
numerki bledow i ten sam komunikat wlasnie irq not less...)