statyczne IP w win2k server

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 23:52:27 MET DST

Witam!

Od wrzesnia pracuję w liceum. Wspóldzielę pracownię komputerową z
kolezanka, która ma raczej blade pojęcie o sieciach (siecią szkolną
zarządzał informatyk, który wyjechał za granicę :D). Sieć działała na
prostym NAT. Ponieważ zaczęło się to sypać (strasznie muliło, gubiło
pakiety itp.) odłączyliśmy serwer i jakiś czas sieć chodziła podpieta do
  Internetu na zimno, na statycznych IP z zakresu 10.0.0.x. Ponieważ
grozi to włamaniem, chcemy postawić serwer od nowa, tym razem na
statycznych IP. Wiem, jak to zrobić na Linuxie (zresztą, aktywni
uczniowie są już w trakcie konfigurowania rezerowego serwera na NND),
niestety nie wiem jak się do tego zabrać w Win2k. Jakie usługi
powyłaczać, a jakie włączyć, jak toto skonfigurować (bo ICS i NAT
przydzielają dynamicznie, a to potrafie zrobić) żeby działao jak chcę?
Gdzie mogę o tym poczytać?

--
Pozdrawiam, Krzysztof Wolski
"Człowiek jest przede wszystkim bydlakiem, a dopiero potem nasmarowany