USB 2.0 i problem

Autor: Obi Bok Kenobi <obi_bok_kenobi_at_op.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 20:07:24 MET DST

Witam,

właśnie z wielkim zdziwieniem odkryłem, że mimo usb 2.0 na płycie,
zewnętrzny dysk twardy pracuje na usb 1. Płytę mam Gigabyte GA-K8NF-9,
na komputrze legalnego XP Professional z SP2. Instaluje USB 2.0 z płytki
gigabyte, na co komputer reaguje stwierdzeniem, że potrzebuje płytki
"EHCI Driver Instalation Disk" (pierwsze słyszę) a potem szuka pliku
ousbehci.sys w katalogu H:\C:\WINDOWS\drivers\ousb2 (to pierwsza
propozycja). Plik ten znajduję w c:\windows\last good\System32\drivers,
ale po wciśnięciu "Dalej" pojawia się info, że nie można zainstalować
urządzenia (KOD 10). Ktoś moze pomóc? O ile dobrze pamiętam, na początku
(zakum komputera i pierwsza instalka systemu) wszystko działało OK.

Pozdrawiam
Paweł