Re: ssl problem

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 00:01:53 MET DST

mlipok napisał(a):

> masz na myśli tego fierwalla z SP2 ??

Nieee, ja uzywam 2000, więc pojęcie wbudowanego firewalla jest mi obce.
Ale to dotyczy wszystkich - SSL chodzi na innym porcie, więc trzeba mu
powiedzieć, żeby przepuscił to połaczenie - przynajmniej twoje objawy
zachowania przeglądarki na to wskazują.

--
Pozdrawiam, Krzysztof Wolski
"Człowiek jest przede wszystkim bydlakiem, a dopiero potem nasmarowany