Re: dwa systemy jeden dysk

Autor: santo <redbox_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 11:49:38 MET DST

jureq wrote:

> Tak było w DOS i bodajże Win 95 - mogła być tylko jedna partycja
> podstawowa FAT. Systemy późniejsze (Win2k, XP) pozwalają na wiele
> partycji podstawowych. Nie pamiętam jak jest z Win 98, Me, NT.

Przy win98 moga byc dwie podstawowe. Tylko żeby zainstalować drugi
win98, trzeba pierwszą partcję ukryć jakims boot managerem.
Nie ma też problemów z widocznością partcji, jeśli butujesz z primary1
to ta partcje jest dyskiem C, druga jest dyskiem D. Jesli butujesz
primary2, to ta druga jest oznaczona jako C, a pierwsza jako D.
Oczywiscie można też ukrywać partycje.