Re: dwa systemy jeden dysk

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 11:01:36 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> napisał w wiadomości
> No i po to właśnie są bootmanagery, żeby sobie wskaźnik aktywności
> zmieniać.
> Nie wiem tylko, co ma wskaźnik aktywności partycji do tego, czy system
> je zobaczy czy nie zobaczy, o czym byłeś uprzejmy napisać w pierwszym
> swym poście...

Może to wynika z mojej niewiedzy, ale jeżeli jedna partycja podstawowa jest
aktywna to ta druga powinna być chyba ukryta. Jeżeli tak to w systemie jej
nie będzie widać (przynajmniej w prosty sposób). Tak mi się wydaje, ale
oczywiście to Ty Michale możesz w tej kwestii mnie poprawiać a nie ja
Ciebie.

Pozdrawiam

--
Zbychu