Re: Jak darmowo skopiowac windowsa na inny dysk?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 01:04:59 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):
> Szczerze mówiąc - nie wiem. Ale zawsze może sprawdzać np czas instalacji i
> zegar z CMOSu. Ale to by było zbyt prymitywne. Prawdopodobnie jest to
> odwołanie się do "sumienia" użytkownika tak jak w przypadku Total
> Commandera. Masz wersję pełną - ale po 30 dniach *powinieneś* zarejestrować
> się i zapłacić.

Mam na myśli tę wersję BootIt'a, która się nie instaluje lecz jest
uruchamiana bezpośrednio z CD - dla niej nie istnieje pojęcie daty
instalacji. Dzięki za wyjaśnienie - jest tak jak przypuszczałem.

PS. A Norton Ghosta to już w ogóle nie rozumiem - przy uruchamianiu
podaje nr seryjny a potem krzyczy, że ten numer będzie niezbędny przy
odzyskiwaniu danych z tworzonego obrazu. To tak jakby klucz do
mieszkania zostawiać w zamku...

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066