Re: Jak darmowo skopiowac windowsa na inny dysk?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 22:16:34 MET DST

On Sun, 23 Oct 2005 21:42:11 +0200, badworm wrote:

> A czy ta wersja uruchamiana bezpośrednio z CD też ma jakieś ograniczenie
> ilości dni? Nie wyobrażam sobie gdzie program miałby trzymać informację
> o tym, ile dni już przepracował - chyba nie gdzieś na dysku, na którym
> będzie zaraz wykonywał operacje wskazane przez użytkownika?

Szczerze mówiąc - nie wiem. Ale zawsze może sprawdzać np czas instalacji i
zegar z CMOSu. Ale to by było zbyt prymitywne. Prawdopodobnie jest to
odwołanie się do "sumienia" użytkownika tak jak w przypadku Total
Commandera. Masz wersję pełną - ale po 30 dniach *powinieneś* zarejestrować
się i zapłacić.

--
Pozdrawiam
Piotrek