nie wdaję się w takie dyskusje

Autor: Piotr Manowski <pman00_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 13:54:22 MET DST

do niczego nie doprowadzające, nie jestem adminem lecz programistą, linux i
unix czy nawet stary maniframe IBM czy AS/400 to są platformy serverowe dla
mnie, pewnie że niekiedy są wskazania stosowania wind jako systemu
serverowego, np.jak trzeba skorzystać z dedykowanego oprogramowania
napisanego tylko na windy, ale jak ktoś stosuje je tylko po to żeby
korzystyać z domen, active coś tam, czy udostępniania drukarek w sieci oraz
IIS, to z powodzeniem Linux jest lepszy, bez chorych organiczeń na licencje,
bez wirusów robactwa i innego badziewia szerzącego się na windach, wiele
serwerów internetowych jest na linuxa za darmo itd, natomiast jako
workstation to windy biją na głowę Linuxa, jak widać nie jestem
przeciwnikeim MS, po prostu taka jest opinia wszystkich rozsądnych ludzi
związanych z informatyką od dłuższego czasu, każdy system nadaje się do
czegość innego, a jak ktoś uważa inaczej tojego sprawa