chyba do niedawno w pieluchach chodziłes

Autor: Piotr Manowski <pman00_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Oct 2005 - 09:07:04 MET DST

Użytkownik "marcs" <marcs@no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dj67h1$rtu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Po tym co napisales , to ja też jestem przeciw temu abyś uzywał
> serwerowych systemów wyprodukowanych przez Microsoft.
>
> Pozdrawiam
> marcin

What Is Active Directory?
Active Directory is an essential and inseparable part of the Windows 2000
network architecture that improves on the domain architecture of the Windows
NTR 4.0 operating system to provide a directory service designed for
distributed networking environments. Active Directory lets organizations
efficiently share and manage information about network resources and users.
In addition, Active Directory acts as the central authority for network
security, letting the operating system readily verify a user's identity and
control his or her access to network resources. Equally important, Active
Directory acts as an integration point for bringing systems together and
consolidating management tasks.

Przetłumacz sobie to, a potem krytykuj.

Ja się zajmowałem Win2000 Serverem, to active directory był nowością, i
nawet na MCP nie było takich pytań, a produkty serwerowe MS są wyciąganiem
kasy od takich naiwnych fanów MS takich jak ty

A jak jesteś taki dobry z windowsów, to odpowiedz na moje pytanie z
hyperterminala parę postów wyżej