Re: Historia w Windows

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 19 Oct 2005 - 09:08:01 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Dariusz Chamera <darek@tai.com.pl> napisał(a) w
wiadomości news:dj4na9$e0t$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:dj3j16$7tr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tam jest dokładnie tyle ustawione, obojętne czy zmieniam wartosci w
> rejestrze czy w IE efekt jest ten sam. Nadal historia się nie zapisuje.
> Próbowałem skasować ręcznie z historii najstarsze pliki, też nic nie
> daje. A moze ktoś wie, gdzie są przechowywane url'e ?

Odwiedzane strony internetowe:
HKEY_CURRENT_USER /Software/Microsoft/Internet Explorer/TypedURLs
Ponadto hasla, adresy itp. sa w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Protected Storage
System Provider są podklucze użytkowników i tam siedzą wszystkie wpisywane
hasła, adresy itp. - czyli autouzupelnienie.
Mechanizm autouzupełnienia korzysta tez z danych zapisanych w pliku
index.dat w katalogu Historia.

> Czy windows ma
> jakis limit przechowywanych url'i w historii i jak się do nich dostać ? W
> rejestrze znalazłam
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
> Settings\5.0\Cache\History]
> "CachePrefix"="Visited:"
> "CacheLimit"=dword:00002000
> oraz
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
> Settings\Url History]
> "DaysToKeep"=hex:14,00,00,00

A to co?, dalej masz 20 dni, zamiast wpisac wartosc c8

> "CacheLimit"=hex:00,02,00,00
> "Directory"="C:\\WINDOWS\\Historia"
> "CachePrefix"="Visited: "
> próbowałam zmieniac wartość CacheLimit - bez rezultatu. Pomocy !

Wpisz te wartosci rowniez w HKCU i HKU + SID

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx