Re: Historia w Windows

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 21:38:26 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Małgorzata Chamera <mchamera@tai.com.pl> napisał(a)
w wiadomości news:dj38er$jio$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Witam,
>
> Ustawioną mam w IE na win2k historię na 200 dni. Po pewnym czasie
> nowoodwiedzane strony nie są wogóle zapamiętywane przez historię.
> Zwiększenie liczby dni trzymania stron w historii nie przynosi rezulatu.
> Jak również zwiększenie ilości powierzchni dyskowej do użycia pod
> historię. Po prostu blokuje się i już. Oczywiście odwiedzane linki w tym
> czasie również przestają być oznaczone jako odwiedzone. A jest to
> konieczne w mojej pracy, aby nie sprawdzać w nieskończoność czy dany link
> na był przeze mnie odwiedzony czy nie.
> [...]

Ustaw w rejestrze trzymanie stron na 200 dni:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Url History
wartosc DWORD "DaysToKeep" = c8 - szesnastkowe (dziesietne 200)
Restart komputera.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx