Historia w Windows

Autor: Małgorzata Chamera <mchamera_at_tai.com.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 18:40:08 MET DST

Witam,

Ustawioną mam w IE na win2k historię na 200 dni. Po pewnym czasie
nowoodwiedzane strony nie są wogóle zapamiętywane przez historię.
Zwiększenie liczby dni trzymania stron w historii nie przynosi rezulatu. Jak
również zwiększenie ilości powierzchni dyskowej do użycia pod historię. Po
prostu blokuje się i już. Oczywiście odwiedzane linki w tym czasie również
przestają być oznaczone jako odwiedzone. A jest to konieczne w mojej pracy,
aby nie sprawdzać w nieskończoność czy dany link na był przeze mnie
odwiedzony czy nie.
Zresztą ilość miejsca przeznaczoną pod historię jest znacznie większa niż
obecnie zajmowana, więc to nie tego typu sprawa.
Skasowanie części historii (tych najstarszych) też nic nie pomaga. Co to za
cholera ? Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?. Pilnie potrzebuję
porady.

pozdrawiam
Małgorzata Chamera