Win3k Pro i dziwny problem

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 19:18:54 MET DST

Witam. Ostatnio musiałem przeinstalować całkowicie Win2k. Partycja C -
format, świerza instalka Win2k SP3 EN. Zainstalowałem SP4 EN, IE6.0 SP1 PL
oraz wszystkie łaty z Windows Update. Do tego dorzuciłem wirtualną maszynę
Java SUNa (najnowsza, też z wszystkimi łatami) oraz zainstalowałem wszelkie
inne oprogramowanie (np. stery grafy, chipsetu, directx 9.0c, kodeki itd) -
wszystko dokładnie tak samo jak za każdym poprzednim razem.

A teraz opiszę mój problem: IE6 nie wyświetla poprawnie stron internetowych,
w profilach nie należących do grupy Administrators. Na stronach brakuje np.
obrazków, albo w ogóle nie ma nic (jedynie białe tło). Problem znika, gdy
dodam dany profil do grupy Administrators. Jednak to nie jest rozwiązanie (z
komputera korzysta wiele osób, część z nich nie może mieć dostępu do danych
krytycznych). Co ciekawsze nie działa tak jak trzeba tylko to, co jest
związane z IE. Czyli wszystkie oprogramowanie (w tym gry, nawet te
najnowsze) - działają poprawne. Windows się nie krzaczy, nic się nie
krzaczy, nawet IE.

Jedyne co przychodzi mi na myśl, to to, że wymieniłem SB Live! CT48030 (4.0)
na SB Live! SBS0220 (5.1). Po tym zaczął mi się komp wieszać, użyłem
awaryjnego przywrócenia systemu, i zainstalowałem na nowo IE, SP4 i
sterowniki (już wtedy drugi SB Live zaczął działać OK). Nie wiem czy wtedy
się to zaczęło, bo przed zmianą Sound Blastera nie testowałem systemu na
innych profilach.

Ktoś ma jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić? Żeby było ciekawiej - dodam,
że nie wszystkie (ale większość) stron WWW jest nieprawidłowo wyświetlana.

Plz, pomóżcie - nie mam ochoty znowu reinstalować Windozy, sterowników, SP i
co gorsza - mailów, ustawień profilów i aplikacji (z rejestru), że o
backupowaniu ustawień i danych serwera IIS nie wspomnę...

PS. Instalacja np. Firefoxa nie załatwia problemu (niektóre programy, np.
Tlen korzystają z kontrolki ActiveX IE - np. w Tlenie nie widać żadnych
napisów w oknie rozmowy).