Re: Windows NT 4.0 parę pytań

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 19:05:11 MET DST

"RIP" <crystal666@gazeta.pl> wrote in message
news:1epwjjhuv19eg.1m2b8efyv1r$.dlg@40tude.net...

> jakoś nie mogę go znaleźć w microsofcie może wiesz gdzie go szukać??
>
> ściągnęłem z microsoftu 3 pliki, (nie mam jeszcze windowsaNT licytuje go
na
> allegro)

Jak chcesz wygrac (radykalnie zwiekszyc szanse na wygrana) zaloz konto na
snip.pl i ustaw strzal na te aukcje (nie przeplacisz a z duzym
prawdopodobienstwem wygrasz)

> 1. SP6I386.exe -37,1 mb

To jest service pack 6a

> 2. sp6patch_i386.exe - 287kb
> 3. SP6SYMI.exe - 53,1 mb

Te rownie dobrze mozesz skasowac :D
Dociagnij Q299444i.exe - to jest postfix

> może wiesz który najpierw instalować

Najpierw SP6a bezposrednio po instalcji WinNT4 ----> restart, potem
zainstaluj drivery (od grafiki i sieci) bez restartu, na to poloz SP6a i
restart, jak juz skonczysz instalowac drivery, jave (przyda sie dla OO), to
na wszelki wypadek raz jeszcze SP6a i na koniec postfix - i koniec
instalowania - mozna korzystac...

A tak swoja droga to czy pod linuksem nie da sie odpalic tego programiku? w
jakims dos emulatorze np DOSBOX?

> no mam w firmie win95 i mam mandrake 9,2 tylko w trybie tekstowym i tak
> robie tylko męczący jest restart kompa.

ok, rozumiem

> ale generalnie popróbuje i jak sie nie uda z łatami to wrzucę na inną
> partycję mandrake bez grafiki. Mojego pena bez problemu wykrywa, wystarczy
> włożyć

Heh, to juz jak sobie chcesz :D