Re: komorka i kabelek dku-2 - drivery nie instaluja sie

Autor: natassja <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 20:15:07 MET DST

Kuba Panas napisal(a):

> I tu może być problem. Czy masz zainstalowane oprogramowanie do
> tej drugiej komórki? Z tego co zauważyłem nie da rady zainstalować
> oprogramowania do dwóch różnych nokii jednocześnie (przynajmniej
> mi się nigdy nie udało). W tym wypadku pozostaje jakieś
> oprogramowanie firmy trzeciej, na przykład Oxygen.

podczas instalacji nokia suite v.6.6 instaler sam wykryl poprzednia
wersje pc suite 4.cos tam zainstalowana do starszej komorki i kazal
wywalic przed podjeciem instalacji, co tez uczynilam. odinstalowalam
rowniez oxygena podejrzewajac, ze to on moze powodowac tez klopoty.

wiec to chyba nie to.. :/

wyglada na to, ze instalacja wywala sie tuz przed koncem, jakby cos nie
pozwalalo na nie tyle skopiowanie wymaganych ile na
zapisanie/zakonczenie instalowania.

--
pozdrawiam, ala
gg:198441