Re: Service Pack2 dla XP

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 13:23:48 MET DST

asd napisał(a):
> jezeli ktos sie zna to *nie jest* zaden problem, problemy to ludzie
> sobie stwarzaja ;)

Nawet największy ekspert nie poradzi na dziurę w systemie
w usłudze, która jest mu potrzebna w szerokim zakresie.

> ciekawe czy ty wszystko instalujesz bez zobaczenia co wnosi np. nowa
> wersja juz nie mowiac o poprawkach

W przypadku pakietów ServicePack -- oczywiście, że
instaluję bez zobaczenia co wnosi. Testuję najpierw
działanie w odizolowanym środowisku i gry wiem już,
czego się spodziewać to instaluję na maszynach produk-
cyjnych.

> jak mozesz napisac ze instalacja tego jest obowiazkowa jak na stronie
> microsoftu, sam on umiescił spis programow ktore nie działaja w 100%
> dobrze z sp2, a co jeszcze smieszniejsze ze niektore programy sa wlasnie
> .... microsoftu czyli jednym slowem porazka i nie ma co tu dyskutowac

Jeżeli program nie działa po aktualizacji systemu to
należy zaktualizować ten *PROGRAM*, a nie rezygnować
z aktualizacji systemu.

> druga sprawa jest taka ze jak nie bedziesz mial zainstalowanego sp2 to
> nie masz wsparcia dla nowych łat ktore wyszły po sp2, dla mnie to juz
> jest druga porazka, poniewaz w tym wypadku jestem zmuszony wybierac albo
> miec wsparcie technicze albo zmienic program ktory nie działa prawidlowo
> z sp2

Nie masz wyboru. Masz zmusić producenta programu żeby
naprawił swój produkt tak, by był zgodny z SP2.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |