Re: Service Pack2 dla XP

Autor: asd <msdn_at_polanet.pl>
Data: Sat 08 Oct 2005 - 19:27:08 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Nie, *jest* problem.

jezeli ktos sie zna to *nie jest* zaden problem, problemy to ludzie sobie
stwarzaja ;)

> Masz go po prostu mieć zainstalowanego i koniec. Tu nie ma
> po co się pytać jakie zmiany wprowadza.

ciekawe czy ty wszystko instalujesz bez zobaczenia co wnosi np. nowa wersja
juz nie mowiac o poprawkach

> ServicePacki nie
> instaluje się "bo wprowadzają coś, czego potrzebuję", ale
> "bo ich instalacja jest obowiązkowa".

sory ale takie rzeczy pisac, wstyd naprawde

wiesz co, czytam ta cala dyskusje i
jak mozesz napisac ze instalacja tego jest obowiazkowa jak na stronie
microsoftu, sam on umiescił spis programow ktore nie działaja w 100% dobrze
z sp2, a co jeszcze smieszniejsze ze niektore programy sa wlasnie ....
microsoftu czyli jednym slowem porazka i nie ma co tu dyskutowac

druga sprawa jest taka ze jak nie bedziesz mial zainstalowanego sp2 to nie
masz wsparcia dla nowych łat ktore wyszły po sp2, dla mnie to juz jest druga
porazka, poniewaz w tym wypadku jestem zmuszony wybierac albo miec wsparcie
technicze albo zmienic program ktory nie działa prawidlowo z sp2

pozdrawiam