Re: Problem z wydajnością pendrive'a.

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 21:10:16 MET DST

Kiedy jednak uruchomiłem (na tym samym komputerze) Windowsa XP
> prędkości (odczytu/zapisu) są *poniżej* 1mb/s. Próbowałem już na innym
> komputerze (wszędzie USB 2.0 + Windows XP) i jest to samo!

nie chcę siac defektyzmu....
kiedyś robiłem podobne testy wydajności sieci
wtedy to był windows 98, który fatalnie zarządzał ruchem sieciowym
(kopiowanie tych samych plików kilka razy wolniej niż pod sambą)
bałbym się, że to wina XP :(, ale niech mnie koledzy wyprowadzą z błędu.