zdalny pulpit XP - mam tylko rozłącz :( brak wyloguj

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 21:06:20 MET DST

podłaczam się zdalnie przez remote desktop do XP. Kończe prace i chce
"oddać" konsolę włascicielowi :) ale w menu start mam tylko Rozłącz
Nawet jak sie rozłaczę, będe nadal zalogowany, a uzytkownik który będzie
siedział przed kompem nie dostanie się do komputera...
można oczywiście puścic shutdown /r, ale to raczej mało eleganckie :)

pozdrawiam